Dobra komunikacija ne pomeni samo poznavanje veščin komunikacije, ampak izhaja iz naše notranje pripravljenosti, da si zanjo tudi dejansko prizadevamo. Vedno, kadar smo v stiku z neko osebo, smo tudi v odnosu, ki zahteva najprej veliko mero spoštljivosti in zaupanja do te osebe.
Na Upravni enoti Ljubljana so se odločili, da svojim zaposlenim omogočijo obnovitev že pridobljenih in osvojitev novih znanj s področja komunikacije.
S tem v mislih smo, v sodelovanju s priznanimi strokovnjaki, za zaposlene na upravni enoti organizirali izobraževanje Dobra komunikacija s sodelavci in strankami, ki smo jo podkrepili s praktičnim delom v okviru podrobnejših vsebin:
- Vodja in moj odnos z njim (njegova vloga, avtoriteta in odgovornost - moja vloga in odgovornost;
- Spremembe, novosti, vizija delovanja - strahovi, nove odgovornost na upravni enoti in moje doživljanje tega;
- Skriti (čustveni) vidiki odnosov s strankami in moje počutje ter zakaj najprej poskrbeti zase.
Prijavite se na naše e-novice in bodite pravočasno obveščeni o prihajajočih dogodkih SIC, pa tudi o aktualnih novicah Fakultete za upravo - študijskih programih, izobraževanjih (webinarji, brezplačni dogodki, usposabljanja) in drugih zanimivih vsebinah s področja uprave, vodenja, ekonomike, managementa in informatike.
Za namen zagotavljanja boljše funkcionalnosti, uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja ter štetja uporabnikov na spletnem mestu uporabljamo spletne piškotke.
Nujni piškotki so potrebni za optimalno delovanje spletne strani, ostali piškotki pa se uporabljajo za prilagoditev vsebin in oglasov ter analizo obiskanosti spletne strani.
Za več informacij si preberite pojasnilo o spletnih piškotkih, kjer lahko vedno zavrnete posamezne spletne piškotke.