Dobra komunikacija s sodelavci in strankami

 

Ali je moja komunikacija pravilna? Kaj in kako lahko izboljšam?

 

 

DOBRA KOMUNIKACIJA S STRANKAMI IN SODELAVCI

 

Dobra komunikacija ne pomeni samo poznavanje veščin komunikacije, ampak izhaja iz naše notranje pripravljenosti, da si zanjo tudi dejansko prizadevamo. Vedno, kadar smo v stiku z neko osebo, smo tudi v odnosu, ki zahteva najprej veliko mero spoštljivosti in zaupanja do te osebe.

 

Na Upravni enoti Ljubljana so se odločili, da svojim zaposlenim omogočijo obnovitev že pridobljenih in osvojitev novih znanj s področja komunikacije. 

 

S tem v mislih smo, v sodelovanju s priznanimi strokovnjaki, za zaposlene na upravni enoti organizirali izobraževanje Dobra komunikacija s sodelavci in strankami, ki smo jo podkrepili s praktičnim delom v okviru podrobnejših vsebin: 

 

- Vodja in moj odnos z njim (njegova vloga, avtoriteta in odgovornost - moja vloga in odgovornost;

- Spremembe, novosti, vizija delovanja - strahovi, nove odgovornost na upravni enoti in moje doživljanje tega;

- Skriti (čustveni) vidiki odnosov s strankami in moje počutje ter zakaj najprej poskrbeti zase.

 

Nazaj

Ne zamudite priložnosti

Prijavite se na naše e-novice in bodite pravočasno obveščeni o prihajajočih dogodkih in aktualnih novicah.

Prijavite se

Obvestilo o uporabi spletnih piškotkov

Za namen zagotavljanja boljše funkcionalnosti, uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja ter štetja uporabnikov na spletnem mestu uporabljamo spletne piškotke.

Nujni piškotki so potrebni za optimalno delovanje spletne strani, ostali piškotki pa se uporabljajo za prilagoditev vsebin in oglasov ter analizo obiskanosti spletne strani.

Za več informacij si preberite pojasnilo o spletnih piškotkih, kjer lahko vedno zavrnete posamezne spletne piškotke.