Z učinkovito komunikacijo do uspešnih poslovnih odnosov

Z učinkovito komunikacijo do uspešnih poslovnih odnosov

Se vam zdi, da nikakor ne morete najti skupnega jezika, zaradi česar trpijo delovni procesi in odnosi?

Lokacija

e-tečaj

Vam povzročajo preglavice vzvišene, klepetave ali preobčutljive stranke? Se v komunikaciji z njimi vedno znova počutite ponižane, jezne ali nemočne? Se vam zdi, da nikakor ne morete najti skupnega jezika, zaradi česar trpijo delovni procesi, cilji in celo odnosi na sploh? Na tečaju obvladovanja težavnih strank boste spoznali pomembna načela in napredne tehnike za obvladovanje sogovornikov, ki imajo za vas težavno in moteče vedenje. Splošna načela in konkretne tehnike vam bodo pomagali pri uspešnejši komunikaciji, doseganju ciljev in vzpostavljanju uspešnih, konstruktivnih in učinkovitih odnosov. Dotaknili se bomo tudi ene izmed teorij psihološke prakse, transakcijske analize, ki z modelom uravnavanja odnosov preko ego stanj pripomore k uspešnejši komunikaciji z različnimi vrstami sogovornikov.

 

Na e-tečaju boste izvedeli

  • spoznali boste različna vedenja, ki jih ljudje dojemamo kot moteča;
  • osvojili boste tehnike za obvladovanje različnih tipov težavnih strank;
  • naučili se boste obvladovati svoja čustva in tudi v najtežjih situacijah ravnati razumsko;
  • spoznali boste, kako lahko obvladate sogovornikova čustva in vzpostavite uspešno komunikacijo z namenom učinkovite prodaje;
  • seznanili se boste z osnovami transakcijske analize in modelom uravnavanja medosebnih odnosov preko različnih ego stanj.

E-tečaj izvajamo v sodelovanju s Smart Areno:

 

 

Zunanji izvajalci

Anja Kovačič

Anja Kovačič

HRM

aktivna na področju kadrovskega menedžmenta in razvoja vodenja

Nazaj

Podobni dogodki

Trenutno ni dogodkov.
Obvestilo o uporabi spletnih piškotkov

Za namen zagotavljanja boljše funkcionalnosti, uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja ter štetja uporabnikov na spletnem mestu uporabljamo spletne piškotke.

Nujni piškotki so potrebni za optimalno delovanje spletne strani, ostali piškotki pa se uporabljajo za prilagoditev vsebin in oglasov ter analizo obiskanosti spletne strani.

Za več informacij si preberite pojasnilo o spletnih piškotkih, kjer lahko vedno zavrnete posamezne spletne piškotke.