Vtisi, občutki in dileme ob online študijskem procesu, počutje tekom epidemije, skrbi in pogledi za v prihodnje ...
Na Fakulteti za upravo smo se odločili, da v okviru projekta Pomaga(j)mo! organiziramo tudi online pogovore, saj bomo s pomočjo njih iskali odgovore na vprašanja in izzive, s katerimi se soočajo mnogi študentje in zaposleni v javnem sektorju, nudili pomoč in podporo sodelujočim ter na takšen način skušali prispevati svoj delež.
Četrti online pogovor ima naslov »Izzivi študentov med in po epidemiji COVID-19« in bo v sredo, 27. 5. 2020, od 16.00 – 17.00.
Z vami bodo:
Pogovor bomo izvedli s pomočjo videokonferenčnega orodja Zoom. Dva dni pred dogodkom bomo vsem prijavljenim poslali tehnične informacije, skupaj s povezavo preko katere boste lahko vstopili v pogovor.
Prav tako kot številni drugi so bili tudi študenti med epidemijo korona virusa soočeni z novimi izzivi na področju študija, študentskega dela, druženja itd. Največjo spremembo je za večino predstavljal spremenjen študijski proces, ki se je iz predavalnic prestavil na internet. Mnogi študenti so izgubili študentsko delo, kar je zanje lahko pomenilo tudi izpad dohodka in pojav osebnih stisk. Epidemija je imela močan vpliv tudi na mreženje študentov, ki predstavlja enega izmed ključnih aspektov študentskega življenja. Prav tako ne smemo pozabiti na vse priložnosti, za katere so študenti do nadaljnjega prikrajšani, saj mednarodne izmenjave kot so ERASMUS in CEEPUS ne potekajo, odpovedane so tudi mnoge poletne šole in izobraževanja ter usposabljanja. Nedvomno je epidemija močno prizadela celoten sistem izobraževanja ter močno posegla v standardno delovanje študentov. Kako in na kakšen način, pa tudi kako se čim bolje soočiti s spremenjenim načinom življenja bo osrednja tema našega online pogovora.
Vsi zainteresirani lahko v pogovoru aktivno sodelujejo tako, da predhodno zastavijo vprašanja (ob prijavi, v sporočilo) oziroma jih zastavijo tekom pogovora na način, da vprašanja napišejo.
Študentom Fakultete za upravo se aktivna udeležba (prisotnost na dogodku, zastavitev kakšnega vprašanja/komentarja tekom dogodka) upošteva kot ena ura kompetenčnega dogodka.
Na delavnici, ki jo je za nas organiziral SIC, mi je bilo najbolj všeč, da je predavatelj ves čas iskal stik z udeleženci: vabil nas je k vprašanjem in odgovarjal na naša vprašanja. Take delavnice je treba organizirati čim pogosteje.
Svetovalno-izobraževalni center je za centre za socialno delo dolenjske regije organiziral seminar ZUP. Udeleženke iz našega CSD smo bile z vsebino in izvedbo zelo zadovoljne, saj je predavatelj vsebino prilagodil našemu področju dela in hkrati odgovoril na naša konkretna vprašanja. Vsekakor bi takšen seminar priporočala tudi drugim centrom za socialno delo.
V SIC so za nas izvedli vrhunsko delavnico – profesionalno na vseh nivojih: organizacija, predavatelji, vsebina in gradivo. Super, le tako naprej!
Za namen zagotavljanja boljše funkcionalnosti, uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja ter štetja uporabnikov na spletnem mestu uporabljamo spletne piškotke.
Nujni piškotki so potrebni za optimalno delovanje spletne strani, ostali piškotki pa se uporabljajo za prilagoditev vsebin in oglasov ter analizo obiskanosti spletne strani.
Za več informacij si preberite pojasnilo o spletnih piškotkih, kjer lahko vedno zavrnete posamezne spletne piškotke.