Smernice poslovnega obnašanja (poslovnega bontona) v poslovnem okolju

Smernice poslovnega obnašanja (poslovnega bontona) v poslovnem okolju

Poznavanje niza poslovnih elementov obnašanja nam omogoča, da se bomo bolj samozavestno in odločno znašli v različnih poslovnih situacijah.

Kdaj

Pravila lepega vedenja so obstajala in bodo tudi v prihodnosti, seveda pa so odraz določenega časa, razmerij moči ter oblasti in socialne strukture. Sodobna pravila so izoblikovana v tej smeri, da nam pomagajo pri povezovanju, krepitvi medsebojnega razumevanja, strpnosti in obzirnosti do drugih. Ustrezno obnašanje pa je še kako pomembno tudi pri delu s strankami, sodelavci in poslovnimi partnerji. Zato je smiselno, da sleherni posameznik spozna pravila ustreznega vedenja, ki nam lahko pomagajo v vsakodnevnih situacijah v zasebnem in poslovnem življenju.

 

Prav je, da niz poslovnih elementov obnašanja dobro poznamo, saj nam omogočajo, da se bomo bolj samozavestno in odločno znašli v različnih poslovnih situacijah, slednje pa lahko pripomore k še boljšemu poslovnemu uspehu in še večji odličnosti.

 

Seminar je namenjen študentom Fakultete za upravo in bo izveden v dveh sklopih (modulih).  Na seminarju je lahko največ 20 slušateljev.

 

V okviru prvega sklopa se bodo študenti seznanili z osnovnimi vidiki lepega/primernega poslovnega obnašanja v družbenem (poslovnem) okolju ter spoznali vodila, ki jih predpisuje (poslovni) bonton.

 

V sklopu vsebin drugega modula bodo študentom predstavljeni sklopi izvedbe poslovnega kosila ali večerje in pravila obnašanja na poslovnem kosilu/večerji.

Vsebina seminarja

 

Prvi modul/sklop bo obsegal naslednje vsebine:

  • kdaj gospa in gospodična,
  • imena in nazivi,
  • pravila sodobnega bontona (odnos moški - ženska, nadrejeni – podrejeni itd.),
  • prednostni vrstni red in upoštevanje le-tega (stranka – zaposleni itd.),
  • predstavljanje, rokovanje, naslavljanje, pozdravljanje, vikanje, tikanje,
  • uporaba dvigal in hoja po stopnicah (v primerih s poslovnimi partnerji in sodelavci),
  • točnost (prihod na poslovna srečanja, ravnanje v primeru zamud),
  • pomen neverbalne komunikacije (predvsem v odnosu s poslovnimi partnerji/strankami) in
  • kultura oblačenja, osebna urejenost (tudi slikovni prikaz).

 

Drugi modul/sklop bo obsegal naslednje vsebine:

  • izvedba poslovnega kosila/večerje (video prikaz izvedbe filma poslovnega kosila),
  • sedenje na poslovnih srečanjih,
  • sestanki (česa si na sestanku ne moremo in ne smemo privoščiti, izmenjava vizitk),
  • sedežni red za sestanke, poznavanje pravil prednostnega vrstnega reda ter
  • vprašanja udeležencev.

Predavatelji

doc. dr. Jernej Buzeti

doc. dr. Jernej Buzeti

Fakulteta za upravo, Univerza v Ljubljani

strokovno področje je povezano z vodenjem ljudi ter organizacijsko-kadrovskimi vidiki

Nazaj

Mnenja naših udeležencev

Na delavnici, ki jo je za nas organiziral SIC, mi je bilo najbolj všeč, da je predavatelj ves čas iskal stik z udeleženci: vabil nas je k vprašanjem in odgovarjal na naša vprašanja. Take delavnice je treba organizirati čim pogosteje.

udeleženec,

V SIC so izvedli odlično delavnico – primerna lokacija ter popolna podaja novih znanj. Taka izobraževanja širijo človeku znanje in so učinkovit pripomoček pri delu.

udeleženec,

Seminar, ki sem se ga udeležila na Fakulteti za upravo (v SIC), lahko le pohvalim: zelo dobra organizacija in vsebina dogodka ter izvajalca. Čestitke!

udeleženka,

Podobni dogodki

Trenutno ni dogodkov.
Obvestilo o uporabi spletnih piškotkov

Za namen zagotavljanja boljše funkcionalnosti, uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja ter štetja uporabnikov na spletnem mestu uporabljamo spletne piškotke.

Nujni piškotki so potrebni za optimalno delovanje spletne strani, ostali piškotki pa se uporabljajo za prilagoditev vsebin in oglasov ter analizo obiskanosti spletne strani.

Za več informacij si preberite pojasnilo o spletnih piškotkih, kjer lahko vedno zavrnete posamezne spletne piškotke.