7. Akademija javnega sektorja

7. Akademija javnega sektorja

Kako zahtevno je ravnanje s strankami v javni upravi in kakšna je pri tem vloga zaposlenih?

 

 

Kdaj

Lokacija

Fakulteta za upravo, Gosarjeva ulica 5, Ljubljana

RAVNANJE S STRANKAMI V JAVNI UPRAVI - zahtevnost ravnanja s strankami in kakšna je pri tem vloga zaposlenih?

 

 

Ravnanje s strankami in vzpostavljanje ter ohranjanje odnosa z njimi je bilo, je in bo vedno zelo pomembno. Izziv pa je, na kakšen način ravnati s strankami, da bodo lahko zaposleni najbolj primerno odgovarjali na zahteve oziroma pričakovanja strank. Ne glede na to, da naj bodo v središču pozornosti zaposlenih v javni upravi zlasti stranke, pa nikakor ne smemo spregledati vloge, drže in počutja zaposlenih, ki ravnajo s strankami. Pri ravnanju s strankami se namreč pušča »čustveni odtis« pri strankah in zaposlenih v javni upravi. Ker težko pričakujemo, da bo stranka izkušena poznavalka osebnosti, je torej uradna oseba v javni upravi tista, ki bi morala stranko razumeti tako dobro, da bo z njo vzpostavila kvaliteten medčloveški odnos oziroma stik in profesionalno ter čustveno zrelo opravila svojo nalogo. Pri tem pa se zastavlja vprašanje, za koga je potrebno torej najprej poskrbeti v javni upravi, da se bo dobro počutil in bo deležen tega, da bo zadovoljen; za stranke ali zaposlene?

 

Tematika, ki jo naslavljamo na Akademiji javnega sektorja v letu 2022, je izjemno pomembna. Pri iskanju odgovorov, pogledov in razmišljanj nam bodo pomagali različni strokovnjaki in zaposleni v javnem sektorju.

 

Celotni program dogodka bo povezovala gospa Valentina PLASKAN.

 

Število mest je omejeno, zato pohitite s prijavami. K prijavi vabljeni tudi študentje, saj se za udeležbo na konferenci priznajo 3 ure kompetenčnih dogodkov za prakso.

 

  PROGRAM
      8.30-9.00 Sprejem udeležencev s kozarcem pijače, skodelico kave
     9.00–9.15

Nagovor in uvodni pozdrav

- prof. dr. Mirko PEČARIČ, dekan Fakultete za upravo

- g. Zoran JANKOVIĆ, župan Mestne občine Ljubljana

  9.15–10.40

Pogovor: Pričakovanja strank in kdo naj bo v središču ter za koga je smiselno najprej poskrbeti v javni upravi - stranke ali zaposlene?

- g. Boštjan KORITNIK, minister za javno upravo
- g. Zoran JANKOVIĆ, župan Mestne občine Ljubljana

- ga. Marjana BRAVC, direktorica Centra za socialno delo Maribor

- prof. dr. Mihael BREJC, zaslužni profesor Univerze v Ljubljani

 

Moderatorka: ga. Valentina PLASKAN

10.40–11.00

Odmor 

11.00–12.30

Pogovor: Zahtevnost dela s strankami in kako opolnomočiti zaposlene, ki delajo s strankami

- mag. Bojan BABIČ, načelnik Upravne enote Ljubljana

- dr. Katarina KOMPAN ERZAR, predavateljica na UL in psihoterapevtka na ŠRCD

- g. Damjan VREČKO, načelnik Upravne enote Celje
- g. Rudi TAVČAR, psiholog in Imago terapevt

 

Moderatorka: ga. Valentina PLASKAN

12.30-12.35

Zaključni pozdrav

- doc. dr. Jernej BUZETI, prodekan za prenos znanja Fakultete za upravo in vodja Akademije          javnega sektorja

           12.35

Druženje ob pogostitvi in pijači

AJS

Nazaj

Mnenja naših udeležencev

Seminar, ki sem se ga udeležila na Fakulteti za upravo (v SIC), lahko le pohvalim: zelo dobra organizacija in vsebina dogodka ter izvajalca. Čestitke!

udeleženka,

Svetovalno-izobraževalni center je za centre za socialno delo dolenjske regije organiziral seminar ZUP. Udeleženke iz našega CSD smo bile z vsebino in izvedbo zelo zadovoljne, saj je predavatelj vsebino prilagodil našemu področju dela in hkrati odgovoril na naša konkretna vprašanja. Vsekakor bi takšen seminar priporočala tudi drugim centrom za socialno delo.

Irena Kralj, Center za socialno delo Metlika

V SIC so za nas izvedli vrhunsko delavnico – profesionalno na vseh nivojih: organizacija, predavatelji, vsebina in gradivo. Super, le tako naprej!

udeleženka,

Podobni dogodki

Trenutno ni dogodkov.
Obvestilo o uporabi spletnih piškotkov

Za namen zagotavljanja boljše funkcionalnosti, uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja ter štetja uporabnikov na spletnem mestu uporabljamo spletne piškotke.

Nujni piškotki so potrebni za optimalno delovanje spletne strani, ostali piškotki pa se uporabljajo za prilagoditev vsebin in oglasov ter analizo obiskanosti spletne strani.

Za več informacij si preberite pojasnilo o spletnih piškotkih, kjer lahko vedno zavrnete posamezne spletne piškotke.